Hover Setting

slideup

Berlai - Estampas Galegas (2023)

BERLAI - ESTAMPAS GALEGAS

"Estampas Galegas é o último trabalho de Berlai: Uma mistura de música, pequenos relatos e ilustraçons falando sobre a Galiza de hoje, homenageando o Cousas de Castelao. A música e os relatos foram compostas por Xiao Berlai e as ilustraçons vam da mao do Leandro Lamas.
Som 10 Estampas (música-relato-ilustraçom) baseadas em experiências vitais ou reflexons de Xiao Berlai:
Uma loja de roupa chamada “home” que nom vende nem calçons; a experiência de ser pai e viver a imposiçom de género da sociedade na criança que acaba de nascer; a progressiva castelanizaçom do galego; o orgulho de ter um país com dous nomes; a reivindicaçom do sotaque galego nas produçons audiovisuais através da figura de Arale; e até mesmo a fantasia duma Rosalia guiando o povo na revoluçom galega “se nom hoje, já manhã”.
O diálogo entre as três artes que habitam Estampas Galegas, convida a brincar entre elas e desfrutar da sua conexom sem ordem hierárquica. Podemos começar na música ou na ilustraçom e rematar polo relato, ou vice-versa, deixando a escolha na mão de quem lê, olha e ouve.
Olho! Esta nom é uma publicaçom apta para pessoas que procurem verdades absolutas. Estas estampas estam cheias de retranca, humor, alegria; e sobre tudo, amor, porque na realidade, e apesar de tudo, esta é uma declaraçom de amor."



O livro-disco Estampas Galega está editado por ATRAVÉS EDITORA. Podes facer a túa encomenda na súa loxa online: